Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Dec 2023 14:35:43 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2311002/06383 aadressile Harju maakond, 
Lääne-Harju vald, Laoküla, Keila metskond 339// Paldiski linn, 11174 
Paldiski-Padise tee lõik 1// Ingeri tee// L1// Paldiski raudteejaam R1// 
R4// Tallinna mnt 40// Tõnise, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski 
linn, Tallinna mnt 40, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
Tallinna mnt 40, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laoküla, Keila metskond 
339// Paldiski linn, Ingeri tee// 364// 371, Harju maakond, Lääne-Harju 
vald, Laoküla, Keila metskond 339, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski 
linn, Paldiski raudteejaam R1, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laoküla, 
Keila metskond 339, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, Paldiski 
raudteejaam R1// Tõnise, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Paldiski linn, 
11174 Paldiski-Padise tee lõik 1// Paldiski raudteejaam R1// R4// 
Tammeotsa// Tõnise (null, null, null, null, null, null, null, null, 
Ülesõidukoht Paldiski km 18,092) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2311002/06383 Harju maakonda Lääne-Harju valda Paldiski linna rööbastee 
(haruraudtee) ehitamiseks. Projekteerimistingimused on esitatud vastavalt 
Paliski Linnavalitsuse 27.10.2011 kehtestatud detailplaneeringule „Tallinna 
mnt 40 kinnistu detailplaneering“. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p 1 
edastab TTJA projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26826753>  (menetlus nr: 
379462), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister